Sunday, November 27, 2011

awak lah yg terbaek !

aku taw aku da banyak menyusahkan dia demi kepentingan ak sendiri...tp ak buat semua ni sbb ak sygkn dye sgt2 smpai satu tahap tu ak xboleh nk terima perkataan "xboleh" kalau sbb dye...tlong laa Ya Allah, Kau jauhilah sifat mazmumah dalam diri aku ni....kau bantulah aku....wmhh, cyg syg kat b smpai bile2...pleaseee,, cyg try ubah perangai cyg...cyg taw cyg da banyak sgt bagi kesedihan berbanding kebahagiaan kpd b...maafkan cyg..cyg seorg insan yg sgt lemah buntukan kasih syg dari insan lelaki...cyg taw cyg OVER sgt.maapkn cyg b.... cyg nak jadi kekasih yg baek untuk b...cyg xtaw ape yg akan terjadi kalau tiada b disisi cyg ! cyg syg b...  :'(

nah , ni untuk b syg !


Beribu bintang di langit
Kini menghilang
Meraba aku dalam kelam
Rembulan mengambang
Kini makin suram
Pudar ilhamku tanpa arah
Sedetik wajahmu muncul
Dalam diam
Ada kerdipan ada sinar
Itukah bintang ataupun rembulan
Terima kasih ku ucapkan

Izinkan ku mencuri bayangan wajahmu
Izinkan ku mencuri khayalan denganmu
Maafkanlah oh
Andai lagu ini
Mengganggu ruangan hidupmu
Kau senyumlah oh
Sekadar memori
Kita di arena ini
Kau ilhamku
Kau ilhamku

i luv u syg !

No comments:

Post a Comment