Tuesday, April 10, 2012

MY OWN PERSONALITY

Assalamualaikumm .. *BAJET RMAI YE ORG BACE*

since ary ni adalah ary cuti , cuti ape ntah , pertabalan kot, kalau xsilap aku, sume cuti ary nim  , ak amek la kesempatan ni nk blogging kjap . idea tu byk tpi di sebabkan oleh tahap "KERAJINAN" yang tersangat lah melampau, maka terbantut la jari jemari aku tuk menaip. ehehe. 

my own personality? u noe about ur own persnality ? can u describe ? okayokay.. PERSONALITY ? lebey kurang mcm korang punya characteristic la . paham x ? okayokay, contoh nye mcm ni , korang ni baek ke x, ganas ke x, aktif ke x, seksi ke x, ehh ade jugak eh ? haa, cam tu la lebey kurang..

kadang2, kite sendiri pon xsedar kite ni cmne kn ? sbab diri kita kn, conpem2 la kite rase puas hati dengan perangai kite sendiri kn, tapi xley pkir cmtu beb ! kite hidup bermasyarakat maa.. mane boley ikut suka luu saja, kita kena tolak ansur maa , lau talak tolak ansur, mcm mana mau hidup maa ?  WHATT ? nak idup sorg2 ? kalau cmni la jwpn korg , ak suggest, baek korang gali lubang tnah laa, then duk dalam tuuu , jgn kluar2 lagi dahhh. MANUSIA kott ! ade hati wehhhh , mcm aku jugak laa , aku xley xde sape2 disamping aku... n most important thing. my parents also my wmhhh always be my side :)

OKE DAH !

pendekkan cerita , aku dpat taw my own characteristic by doing satu tugasan ni kat bilik kaunseling.. BILIK KAUNSELING . oke, dgar je BILIK KAUNSELING mesti terbayang orang2 yg bermasalah kn? ye la , sebab kita dah set mind kite ni , bilik kaunseling ni tuk org2 yg bermasalah , xjugak adik-adik. XJUGAK. tp since ak da gtaw cmni , jgnla plak korang wat bilik kaunseling tu sbgai port korang melepak plak.. HAHAHA..

semalam kiteorg pergi la bilik kaunseling ni tuk measure kiteorg punya skill study n personality..
ak xnak ckp sal skill study aku, tapi aku nk ckp sal personality aku . Personality aku ni diketahui melaui ujian yang aku buat, ujian yang agak mencabar minda jugak la eventhough xyah guna kalkulator, eraser, liquid ape sume tu...aku kna jawab sebnyak 100 soalan...lepas je jawab, KAKAK NONI n KAKAK AYU or as known as kaunselor bagitahula result aku....pasal result tu , errr, ade kekofusian kat situ..HAHA , mcm xlogik pon ade jugak , tapi xperla, by doing this, aku tahu la cmne ak ni sebenarnyee.. ehek , MALU PULLAKKKK ! jum tgk personality aku...ak list kan kat bawah ni..jap2 , lupa nk gtaw, aku dapat kaler biru . n kaler biru tu explain pasal yang kat bawah ni. :D


*ROMANTIK (-.-' , nk pitam boley?) 
*SUKAKAN KEHARMONIAN (yela kot) 
*AGAK SENSITIF (absolutely YES!) 
*MESRA (sape2 yg da knal aku , mesti korg taw da kn cmne aku :) ) 
*UNIK (huh? unik dari segi ape ntah , unik dari segi MAKAN kot ! ) 
*CEPAT SIMPATI (definitely YES ! bile tgk ikan kena siang pon, ak sedey )
*MUDAH TERASA ( haa, cubala korg ckp kasar ngn aku , memaaaanggg aku pedihhh laa ) 
*MUDAH MENANGIS ( perempuan kot ) 
*KEBOLEHAN SELAMI PERASAAN ORG LAEN (kdg2 laa, xjugak sume) 
*BAIK HATI ( wink wink ^^ , korang rase cmne? haha) 
*TAAT ( insyaALLAH taat ) 
*SUKAKAN PUJIAN ( dengan bangganye aku berkata YESS , aku suka dipuji) 
*PENUH KASIH SYG (korang pon mesti cmtu kan? )

layak ke budak ni dpt personality yang aku list kat atas tuw? -.-' PKIR JAP .



oke, dah la tu , kang aku list pnjang2, kate ak perasan pullak , HAHA..
masing2 ade kelebihan masing2, but need remember that masing2 ade KEKURANGAN jugak,
jgan pkir kita ni PERFECT sgt sebab tiada yg lebih PERFECT daripada ALLAH s.w.t :D

No comments:

Post a Comment