Wednesday, March 21, 2012

FASILITATOR ? ERR..

first thing, alhamdulillah sebab bgun2 je, trus dpt mghirup udara yang segar... Allah masih beri kehidupan kpd aku :)

xpernah terlintas pom dlm hati aku ni, dlm otak aku ni, dlam diri aku ni, dlm perut ak ni, bahawasanye aku akan jadik FACI ? haha, u knoe ? FACI ? ALA, FACI tu ? tipu la xtaw , ala, yg ade kakak2 n abang2 guide korg mase korg g kem time skola2 tu la..ape? xpernah g kem ? err.okey . baek krg pegi tejun bgunan klau ta taw.

before ak terpilih jadik faci ni, ader interbiu tawwww...interbiu pn xtaw jugak? lantak korg la . hehe
but before interbiu, kna isi borg dulu.. mule2 nye cmni taw , aku ngn dak2 housemate ak cam excited la sebab nk g kem kn, tmbah2 plak, kem tu byk aktiviti lasak for ur information, sy sgt sgt sgt sgt sukakan aktiviti cenggitu , so, since pengarah projek tu adalah budak klas kiteorg, senang la nk dpt borang tu..disebab kn terlalu rmai yg ingin memohon tuk jadik faci ni, aku isi sebab nk g kem je..huhu, maka sesi interbiu terpaksa dibuat, aku cam mls la kn, alaaa.. nk g kem pon kna interbiu bagai..tp kna la hormat mereka, mereka buat interbiu tu sebab nak plih yg terbaek :)

jadi , pade hari selasa, ak pon pegi la uitm bersama ruby...pkol 3, kiteorg pon carik la bilik kaunseling sebab nk interbiu, pehhh !!! rmaii gile kotttt !! tpi untung la ade 2 sesi, kol 3 n kol 6..ak pon buwat la kputusan nak g kol 6 after klas .

kol 6 - abe je klas, kiterg pon trus la pegi bilik kauselin td..tp alhamdulillah, yg tinggal , hnya kiterg je.. aku, mira, ruby, ruslin, shila, ida  jugak aiman . ni semua budak housemate aku . ika, ain, n umi sbagai peneman...  first2 yg masuk lam bilik tu mira n rubi , after that ida n ruslin.. then ,, lpas abe je dyerong, aku, shila n aiman pon masuk jugak -.-' , perasaan mase tu mmg tkot gler kot !! tp wat cam biase jekkk...

sesi temuduga pon bermula la...

soalan yg dye tnye kiteorg ialah , perkenalkan kn diri, cerita sal kelebihan n kekurangan diri, kenapa nk join faci ni, dye suh buat dem jadik faci n menyanyi..

ak ckp je la sume kelebihan n kekurangan aku ,, alamakk ! ak bley plak terMISS satu soalan yg dye tnye uh, knapa nk sertai program ni.. hahaaa, ak xingat nk jwb doee.. abes tu dye tnye soalan sekaliguss , mane la ak nk ingt, dah la tgh berdegup kencang segala organ badan ni... ade yg satu part yg ak rase ta ley blah, bukan ta ley blah beb, mmg dah xley blahh yg teramat sgt cmpur ngan maluUU !!! aiyaaakkk , start daripada shila, dye suh kiterg menyanyi, ikot la nk nyanyi ape2 pon..yakk , tpi nnyi individual la..huu, kirenya , before turn ak tu , ade aiman dulu after shila.. ak pkir punya pkir , xdpt jugak nk nnyi lagu ape.. mase tu ,, otak aku ni igt ammar darwisy jeee..ank saudara aku tu laa,,then smpai la giliran aku , aku pon bantai laa.. tp before ak nnyi tu  aku bagi la situasi...

penemuduga tu mcm phm la , ak pon truskan la ngn nyanyian aku tuu , haa , korg taw x lagu ape ? ce teka , ce teka ?? heee ~ lagu seekor labah2..haha , lagu feveret ammar kot !
lagu kanak2 aku nyanyi doee... ta ley blahh  ,, yg xtahannye tu, ak buat gaya la, smpaikan yg penemuduga tu pon ikot jgak gaya aku tu.hahhaa , LUCUCUUCUCUCUUCUCU!!! maluu

abes je sesi tmuduga tu , kiteorg pon blahh .. dye ckp , kalau diterima, dye akan kol..

tgah2 aku syok layan running man tu , tibe2 fon aku bunyik, aku tgk la , panggilan dari anna..phew~ ingtkan dari faci tu..then anna gitaw , BIHA, BIHA TEPRILIH JADI FACI.. agaggagaa.. SPEECHLESS kejapp..keh2... cam xcaye pon ade . haha , dah la nyanyi lagu SEEKOR LABAH2...haaa..


MUKE NI NK JADIK FACI? HAHA , XLAYAK


After selesai sume sesi pemilihan , lau xsilap aku la, dye pilih 9 daripada 26 calon kot..
kiterg pon pegi la meeting..sebab nk g kem kn... kna la meeting, tp sumpah , mesti tak best kn kem tu tnpa  housemate ku yg laenn :'(

kem tu pade hari ni , kol 1.30 jap ag , aku n faci2 yg len akan bertolak ke kem gua musang selama 3 hari berada di sna untuk menjalani aktiviti yg disediakan.. ak harap sumenye berjalan dgn lancar. amin :)

#FOR MY WMHH, I'LL GOING MIS U DAMN MUCH :/
T8 OF URSELF OKE .




No comments:

Post a Comment