Friday, August 3, 2012

Alhamdulillah

what can say ? just Alhamdulillah..
Alhamdulillah Ya Allah , aku still bersyukur ngn result
exam aku even da turun siket compared to
last semester..normal lah tu
kan..

dari dekan kepada xdekan :(
but still bersyukur sebab sume nye lulus n
berpuas aty lahh
cume satu subjek ni je
aku xbrape nk puas aty sgt..
xper lahh..think 
positive..Allah nk suruh aku usaha lebih
lagi la tu !

n target still lagi ade.. Grad dengan first class honour.
masih lagi ade pluang but need to
usaha lebih2 lagi la..

please Shabihan,
NO more main2..
NO more ngntuk2 dalam klas,
and most important,

FOCUS dlm klas..

Insya Allah,, aku akan usahakan lagi lah..
still lagi ade 2 sem tuk tebus balik pointer aku..

tapi bila tgk subjek2 tuk sem depan tu..
ermm, agak mencabar jugak la..
sumenya 4 jam kredit kot..
tapi xboley jugak nk menilai lebih2 
sebab X KENAL MAKA X CINTA kan?

kena la cube belajar dari awal sem lagi okeyy shabihan?
:)

p/s: to my parent, saya akan buat yg terbaek supaya kamu berdua boley berbangga dengan saya :)

No comments:

Post a Comment