Saturday, October 22, 2011

aku tahu sape aku

Ya Allah..hanya Kau yang mampu beri ak kekuatan..aku tahu di mana kelemahan aku.. ak tahu ak tak bermakna untuk siapa2...dan aku tahu ak xlayak untuk diberikan pujian.. ak tidak mengharapkan pujian apa-apa pun Ya Allah..aku sekadar bersyukur dengan nikmat Mu Ya Allah..andai kata nikmat yg Kau beri ini menyusahkan org len, ak Redha Ya Allah .. Hanya Kau yg boleh memahami isi hati ku ini....

Kau kuat kn lah semangat ak...ak tidak mahu melukai hati sesiapa , namun ak juga insan biasa yg tidak mahu hati yg rapuh ini dilukai juga...hati ini cepat tersentuh Ya Allah..ak berdoa kpd Mu , agar ak diberikan hati yang kuat..supaya ak dapat bersiap sedia dgn apa yg akan terjadi..supaya suatu hari nanti ak dapat hadapi segala masalah dengan tersenyum bukan dengan tangisan sebegini....

**************************************************************************

No comments:

Post a Comment