Sunday, April 8, 2012

STALKER

xslah kn jadik stalker ? hehe , jadi STALKER adalah hobi aku yang terbaru !

ntah la , memang da jadi tabiat ak kot.. kebiasaanya, kerja-kerja stalker ni aku buwat bile aku rase bosan tahap guling2 atas padang dan jugak bila aku rase mata xngntuk biar lah pade hakikatnye mata ni meraung-raung suruh aku tido...haha... tapi dek kerana hobi aku ni sgt unik , er.. sebenarnye xunik sgt pon,tapi biarlah ..seyesly aku sgt2 suka stalk org ! HEEHEHEHEHE ketawa smbil nampak gigi sekali ngn angkat bulu kening.. mesti korang tgh imagine kn...haha aku pon xtaw la cmne nk ilangkan penyakit ni..

aku pon heran , setiap kali aku sign in FB, aku mesti pegi kat page budak2 yang aku da aim laa.. haha..
padehal xde benda pon, tapi entah kenapa mengapa , jari jemariku yang kasar lagi besar ni secara automatiknya yang autonya mcm gear kereta spontan taip name2 budak yg telah ak aim kn.. haiisshh ,

tapi xsalahkn ? haha...

#aku harap sgt, lam mase terdekat ni, aku dpt cari ubat penyakit STALKER ak nim -.-

No comments:

Post a Comment