Saturday, February 25, 2012

GOT SOMETHING FROM MY WMHH :)

24/2/2012
yes , i got something from him. Guess what ??
nanti la ak gitau ,
n he said , hadiah ni dye bagi sbb ak dpt result yg oke :)

ak kesian jugak ngn dye , yela ,dye kn lelaki , pastu nk carik plak brg2 prmpuan nih,
konpem2 la dye xtaw kn...tahu tu tahu , tp xsecara detail la kn


mule2, dye g cri brg ak ni kat alamanda, putrajaya..
satu bangunan alamnda tu dye cari brg ak..huu , tp xjugak jumpe -.-

keesokannya, dye g plak midvalley dngan kwn dye sorg ni..
kat midvalley tu jugak , satu midvalley dye terjah..huhu.
mmg penat la kn , last2, dye wat kputusan nk rehat2 dlu before smbung
cari brg tu, kesian la dye

lepas berjam-jam , dye pon masuk lah butik ni..dye kate , walau mcm mane pon,
dye kna bli jugak benda tu lam butik ni..huhu

lpas setel sume , dye pon kol lah aku

"yg , kalu yg mari amek ***** ni kat bawah bley dop?"

memandangkan ak pon berada kat putrajaya , ak pon gtau la

"bleh , kebetule syg nk trun ni , nk g amek barang ammar ank saudara ku


ak ni mcm berdebar jugak la , sbb takot kakak ak tahu,
tp xkesah lah , ak pon trun la,,then jumpe dye...bwk amar sekali.hehe
kiteorg berjumpa mmg kejap jeee..sbb dye pon ade hal , ak pon ade hal jugak , lpas dye bagi benda tu , kiteorg pon berpisah lah kat situ :(

mase ak nek lif tu , ak pon hendap la siket bag , nk tgk ape kn

wahhh ! cntik nyeee ,
tp nk pkai g mane , hehe
xper , but seyesly , i love it so muchh ! tenkiu syg !
i really appreciate it !

TARRRAAA !!!

yes , i got this from him !

tengok lahh :)

ni lah BENDA yg aku dapat tu :) 

sgt sukakan kalerr dye ! SO MUCH ! LAWA

I LIKE IT SO MUCH

5 inci kot high heels ni ! ta pe , nati ak try membiasakan diri pkai heels :)

cantik x ? pndai wmhh plih !

my dear wmhh , tenkiu for everything..
n tenkiu sbb bagi wedges ni ,
nnti cyg nk stady sugguh2 lagi lah , nk dpt adiah banyak2 ! haha
btw syg , ILYSM :*



3 comments:

  1. hahahahah..biha senget~ nk dpt byk2.. :P nice~! :)

    ReplyDelete
  2. haha ~ biha nak lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!

    ReplyDelete