Sunday, July 22, 2012

2nd year da abes !

Bismillahirrahmanirrahim..

what ? 2 tahun da berlalu ? please , aku sedar ke x ni ? *paaaap paaaap* tampar pipi slow2..
kelip2 mata , woii , betul ke da 2 tahun woii ? *paaaap paaaap* tampar sekali lagi dengan kelajuan yg lagi lembut n slow , ow okey , aku da sedar ! waahhh , rupe-rupenya da 2 tahun berlalu kehidupan ku sebgai student yg amek kos finance di Uitm. cepat giler wehh

padahal semalam baru terasa aku menjejak kaki aku kat kampus uitm..hurmm..itulah MASA...

maknenye sem depan, ak da final year la kan ? woo, thats great ! (padahal gementar)...
aishh, ase rindu plak nk berpisah ngn kengkawan yg mcm adik bradik ni..mane x nye, tggal sesame dari sem 1 lagi, dah tu, sekelas plak, sem 1, muke dyeorg, sem 2 muke dyeorg jugak, sem 3 pon muke dyeorg jugak.. aishh , begitulah keakraban kiteorg..

bulan 9 ni, ak dah start tuk sem 5 , wehh , sem 5 oke ? LIMA ? hak a , FIVE kalau ikot omputihh , and WU ikot mandarin, n CHA tuk india.eh eh eh , xlah , gurau jee tu, ngehee , bahasa India xsempat ag nk blajar...keh3

sekarang ni , ape yg sedang bermain dalam kepala hotak ak yg cute ni, ialah pasal RESULT ! makk aihhh , bimbang sgt kot !! ak harap sgt sem ni aku dapat better daripada sem lepas n NO REPEAT PAPER ! mampu bertawakkal n berserah je kepada Allah. Hanya kepadaNya aku berserah :)

#nk sgt balas jasa baik ibubapa aku bila aku berjaya nanti.. InsyaAllah :)

No comments:

Post a Comment