Friday, July 27, 2012

TARIAN !

entry ni ak nk bagi tajuk Photo Entry sebab aku xmo story pnjg2 :p

Tarian ni diadakan di Hotel New Pacific..kalau xsilap aku tarian ni pada 19hb6 2012 bersempena dgn mjlis anugerah kecemerlangan n tuk students pra graduate uitm...
NAHH ! tengoklah :)

ni lah geng tarian aku :)

seronok sgt belajar tarian ni

n disebelah kiri ni lah yg jadik tenaga pengajar aka guru tarian utk kiteorg.. n di sebelah kanan pulak, artis mane ntahh..haha xde lah..tu aku lah , wajah selepas dimekap !

 Banyaaaaaakk sgt benda baru yg aku dapat belajar daripada tariann ni , korg igt senang ke ? aku ingt kn senang...ye la, gerak2 badan je kan, pastu buat lembut2 siket...tapi bukan mcm tu sebenarnya, sgt lah susah untuk belajar teknik tarian itu terutama sekali bagi aku yg baru nk belajar ni :)
pepun, ak berpuas hati dengan persembahan kami pada mlm itu :)


No comments:

Post a Comment