Thursday, July 26, 2012

Facebook : Medan perhubungan antara aku dgn WMHH (masa dulu2)

Assalamualaikum..
HAI ! saya sekarang sedang menikmati cuti semester saya yang ke 4..hek2, awak cuti x? awak yang kat tepi tu? xcuti ea? oke xpe, padan muka awk.auw..xdek la, gurau je...cuti semester ni xdek benda ak nk buat..benda wajib yg aku buat, opkos la ngadap tv dua ploh pat jam slaen dapat tidur yg secukupnya.lebih 8 jam . okeyy..bercakap pasal facebook,, fb ni rmai usernya..byak kelebihan yg kite dpt taw daripada fb ni...xkurang juga kelemahannya.. entry aku kali ini bukan lah nk discuss pasal kebaikan fb tapi KEKU..... apa ? apa ? keku apa? kekurangan fb ponnn bukan jugakkss :p tapi nk story pasal fb ni as MEDAN aku n WMHH connect selain drpd frendster..

korg gune timeline x? bilaa boring2 cmni kn, aku rase sume bende aku nk buwat termasuklah STALK fb SENDIRI..haha (xley blah, fb sendiri) bila aku tgk je cara aku guna fb ni time mula2 knal fb, mmg klakar gilaa la.. gila xklakar,update status punya la nerd ! HAHAHA... 

tiba2 ak tgk plak post2 n komen2 aku bersama WMHH ni before kiteorg kapel (: mmg nk gelakk la ! jum kita tgk !


Hah ! korg nmpak x tarikh aku join fb ni n menjadi ahli yg paling setia buat fb ni ? nmpak x ? aishh , technical prob la plakk , oke2..ak join fb ni 13 december 2009..wah , dah kire lama jugak la ak jadi ahli setia fb ni yee..erm.. posst yg pertama aku ialah

"jap ag ade kuiz bi...huhu"

time ni ak duk matrik taw...nak guna fb pon ak kureng fasih lagi mase ni, tapi mase ni aku n wmhh da pon knal...
cube teke sape org pertama yg post something kat wall aku ? haa , ni lah org nyee



haaa..dye ni la org pertama yg post kat wall aku . sape lagi kalau bukan WAN MUHAMMAD HUSNUL HADI BIN WAN OMAR :P

mase ni kan , aku malasssssssssss sgt nk layan dye ni, bukan ape , aku baru je knal dye kn , tapi da nk lebih2 haa , haa , lebih2 apa ? lebih2 nk kapel mksud aku :P

then , next post ak pasal ni...

 
Post ak yg ni membuatkan WMHH sgt2 tersentappp.haha. mane x nye , dye slalu msj aku, kol aku tapi boley plak aku post lonely cam tu . kah3.. tu nk menunjukkan yg aku ni xley trime ag dye mase tu .wahaha..sorry sygg...

next post plak pasal ni.. tapi post kali ni mmg ade kaitan ngn dye la...



taw x kenapa aku post mcm tu ? sebab ak terasa aty dengan si wmhh , bukan pe, time ni aku da start ade aty ngn dye..ecehh..yg ak nk marah tu, dye mesej gtaw nk study, tapi bila aku on fb, bley plak dye online ! mane studyy nyaa ? argghh , rupe-rupenya dye study guna internet -.-'





HAAAAA ! ni lagi la xley blahh ! haha , nor shabihan is married to wmhh..haha , pengakuan berani mati kot , mase ni aku da start kapel ngn wmhh...disebabkan berani mati aku ni pegi approve wmhh punya request, bising kot satu kelassss ! arghh , lagi la ak stress , aku ingtkan lepas kite approve something benda tue xkan ade kat newsfeed , tapi ade ! al maklumlah , xpndai nk guna fb kn, last2 mkn diri... haha
then , disebabkan xnk over sgt , ak delete request tu n gantikan dengan in a relationship..smpai hari ni in relationship tu still lagi ade kat wall aku :)




oke , yg ni post manja2...manje la sgtt ! haha ,time ni aku malu lagi taww.. mane xnye , lepas kejadian married tu , aku lebih berhati-hati...hehe...




post ni plak , da berani da siket2..siap ade rindu2 LAGI . hahaha..



 okelah smpai kat ni je ak bley tunjuk post wmhh n aku...tapi time ni kiteorg da berani dan xde da malu-malu tu, tapi xdek la over sgt okkai ! :)

bila bace balik post2 tu, tersengihh aku ni...mane x nye ,LUCU kot ! hahaha... yg gaduh2., yg manja2..yg malu2..sume lah ade !!

p/s : syg , rndu sgt time dulu-dulu mase first perkenalan :P

No comments:

Post a Comment