Friday, July 27, 2012

NASI MINYAK !

Assalamualaikum

da pkol 6.50 pm , bukak pose pkol 7.31pm , xlamer da tu.. erm , best nye bau nasi minyak ma masak tuuu.. 
tercabar,teruji,teruja ! sabar shabihan, almost nk berbuka..
apa yg ma masak ary ni , semua feberet aku... nk taw x ape mknan feberet aku ? haaa , tolak batu,kayu,besi n kapas je,, yg name nye makanan tu ,memang feberet aku lah sumenya.. (:

xsbrnye nk menghadap nasi minyak dengan ayam goreng berempah, tmbah plak ngn ikan celup tepung n 
udang celup tepung sebagai makanan sampingan femily aku ary ni..

begitu lah mak aku , love to cook ! byk benda dye boley masak dalam beberapa jam je, kadang2 
bila aku n adik2 terover tido , n xdpt nk tlong dye, dye xkesah pom, mak aku boley
masak sorang2 la tanpa bantuan sesiapaaaa pon !

but, aku sebagai ank , wajiblah membantu kn, sape x syg mak woii..
mak pon pose la, bukan aku je..

oke lah , entry pendek je ary ni , saje nk habiskan mase smbil menunggu waktu berbuka :)

Semoga amal ibadah kita diterima sepanjang bulan yg suci ini iaitu Ramadhan.amin

No comments:

Post a Comment