Monday, July 2, 2012

EXAM ouh EXAM

haiii , saya exam , awak ? x ke ? ALALALALA ,, xaciiiii !!

* begitu lah manusia cam aku ni sedang stress , well , sebenarnya aku tgh study ni , tapi disebabkan otak yang kecik ni da full ngan bagai2 huruf lam buku tu, ak amek la pluang jap utk menangkan fikiran ku dengan berblog , btw , lame da aku xupdate blog aku ni , tengoklah , maybe lam cuti sem ni kot aku restructuring balik ak punye blog ni , achechewaahh , :)

 da lepas 2 paper aku exam n sumenya ..... cmne ek nk bagitahu? tawakkal je la, lepas usaha, kite mmpu berdoa n tawakkal je la kn ? aku harap sem ni aku dapat result yg oke la.. sape xnk result oke kn? hikk3..

esop adalah third paper aku iaitu ISLAMIC finance ! bagi aku , paper ni tersngatlah aku takut!bukannye aku takut sebab ade hantu pontianak ke ape lam buku islamic finance tu, tapi takot ngn subjek tu laa... susah la jugak nk boley paham..kena tarik2 rmbut, tendang2 katil smpai rosak sambil membaca, InsyaAllah, paham la . -.-'

okelah itu sahaja ! babai.. eh3 , bawah ni ade gmbar aku mase kat putrajaya.. btw, kat tempat ni lah yg boley buat aku tenang selain daripda sembahyang n baca al-Quran.. tapi nk g cmne kn ? ak kat kelantan skrg ni..umphhhh , tgk gmbar je la mmpu :D



No comments:

Post a Comment